Nadirdir, ancak arada bir ürünlerimizle ilgili gerçek bir sorun olur. Popo Pillow garantinizin neleri kapsadığı ve iade politikamız hakkında daha fazla bilgi edinin.
Popo Pillow’u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Popo Pillow, sağlıklı ve rahat bir oturma elde edebilmeniz için üstün ürün kalitesi sağlamaya kendini adamıştır. Ürün kusurlu işçilik veya malzeme nedeniyle hatalıysa, tercihi Popo Pillow’a ait olmak üzere ürünü değiştireceğini veya onaracağını garanti eder. Bu devredilemez garanti yalnızca orijinal alıcı içindir ve burada belirtildiği şekilde sınırlıdır.
Bu sınırlı garanti, orijinal satın alma tarihinden itibaren 1 yıl süreyle geçerlidir. Bu garanti, kişisel kullanım durumunda geçerlidir. Yeni veya kullanılmış ürünün herhangi bir yeniden satışından sonra garanti geçerli değildir. Garanti kapsamı devredilemez. Garanti talebi için orijinal satın alma belgesi (tarih dahil), garanti belgesi ve ürün üzerinde marka-ürün etiketi gereklidir. Garanti hizmeti için bu belgeleri 1 yıllık garanti süresi boyunca saklamanız gerekmektedir (herhangibir sebeple belgelerden eksiğiniz olursa satışı doğrulamak için elimizden geleni yaparız).
Bu garanti, normal kullanım ve bakım talimatlarına uygun olarak kullanılan Popo Pillow ürünlerinin kusurlu işçilik veya malzeme hataları durumunda geçerlidir. Bu garanti, Popo Pillow’un ürünü hasarlı, kötüye kullanılmış veya ihmal edilmiş olduğunu belirlemesi halinde geçerli olmayacaktır; Aşağıdaki durumlar garanti kapsamı dışındadır: yırtıklar, delikler, lekeler, kokular, sağlıksız koşullar, kıvrımlar, ayak izleri, yanıklar, kesikler, kemirgen veya böcek hasarı, sıvılar veya jellerden kaynaklanan hasarlar, kan, vücut sıvıları veya diğer sıvılar, hava veya güneşe maruz kalma nedeniyle oluşan hasarlar. Isı kaynaklı sertlik değişiklikleri normaldir ve garanti kapsamında değildir. Konfor tercihleri garanti kapsamında değildir. Popo Pillow ürünleri her zaman kılıfı ile kullanılmalıdır, aksi takdirde garanti geçersiz olur. Garanti talebinizi başlatabilmek için Popo Pillow ürün görsellerinin gönderilmesini isteyebilir.
Popo Pillow, ilk satın alma tarihinden itibaren ilk (1) bir yıl içinde, burada belirtilen hükümlere göre, Popo Pillow tarafından makul bir şekilde kusurlu olduğuna karar verilen ürünleri onarmak veya değiştirmek için alıcıdan ücret talep etmeyecektir. Tamir veya değiştirme işlemleriyle ilgili tüm nakliye-kargo masrafları alıcının sorumluluğundadır. Onarılan veya değiştirilen herhangi bir ürünün garanti süresi, değiştirme tarihinden değil, orijinal satın alma tarihinden itibaren başlar. Bu garanti, Türkiye dışında kullanılan ürünler için geçerli değildir.
Garanti soruları için Popo Pillow ile nasıl iletişime geçilir?
Garanti talebinizi destek@popopillow.com.tr adresine mail atarak başlatabilirsiniz.
Popo Pillow’dan aldığınız üründen herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, ürünü satın aldıktan sonra 30 gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. İade süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren hesaplanır. İade talebinizi destek@popopillow.com.tr adresine mail atarak başlatabilirsiniz. İade talebiniz bize ulaştıktan sonra müşteri hizmetlerimiz size dönüş yapacak ve iade işlemleri hakkında detaylı bilgi verecektir.
İade Koşulları
İade edilmek istenen ürünün formunun bozulmamış olması, üzerinde herhangi bir leke, kesik, yanık olmaması gerekmektedir. Ürün üzerinde Popo Pillow marka-ürün etiketi olmalı ve orijinal ambalajında gönderilmelidir.
İade süreci başlayabilmesi için destek@popopillow.com.tr adresine iade talebi e-postası göndermeniz gerekmektedir. Popo Pillow iade işlemleri için fatura ve-veya garanti belgesi isteyebilir (herhangibir sebeple belgelerden eksiğiniz olursa satışı doğrulamak için elimizden geleni yaparız). Popo Pillow iade sürecinde ürün görsellerinin gönderilmesini isteyebilir.
İade Nakliyesi
İade kargo ücretinin sizin sorumluluğunuzda olduğunu lütfen unutmayın.
İade Prosedürü
Popo Pillow iade edilen ürünün durumunu inceler ve gerekli kontrolleri yapıldıktan sonra iade işlemini onaylar.
İade Sonrası
İade işlemi tamamlandıktan sonra size bilgi verilecektir. İade işlemi onaylandığında iade tutarı, orijinal ödeme yöntemiyle hesabınıza iade edilecektir.
Lütfen iade politikamızı dikkatlice okuyunuz ve iade işlemleri hakkında herhangi bir sorunuz olduğunda müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmekten çekinmeyin.
İade soruları için Popo Pillow ile nasıl iletişime geçilir?
İade talebinizi destek@popopillow.com.tr adresine mail atarak başlatabilirsiniz.
İletişim bilgileri zaman zaman değişebilir ve en son iletişim bilgileri için Popo Pillow’un o sırada geçerli olan popopillow.com.tr web sitesine başvurulabilir.
Bir Popo Pillow ürünü satın aldığınız için teşekkür ederiz.
Umarız keyifle kullanırsınız.
İçeriğini kopyalayamazsınız.
© Popo Pillow
%25 indirim
2 Adet al, ektra %5 indirim kazan.
3 Adet al, ektra %10 indirim kazan.
4 Adet al, ektra %15 indirim kazan.
Popo Pillow ürünleri hiçbir ek ücret ödemeden doğrudan kapınıza gönderilir!
30 günlük deneme süreniz, yastığınızın kapınıza teslim edildiği gün başlar. İlk 30 gün içinde yastığın size tam olarak uymadığına karar verirseniz, iade işlemini gerçekleştirmenize ve tam bir geri ödeme almanıza yardımcı olacağız. Harika, değil mi?
Ücretsiz İade için 30 günlük deneme süresi içinde olmanız gerekir. İade ürün temiz ve hasarsız olmalıdır.
Popo Pillow ürününü beğenmediyseniz, iade başlatmak için bizimle iletişime geçin. destek@popopillow.com.tr
Tüm kredi kartlarına vade farksız 3 taksit ile ödeme yapabilirsiniz.